Άλλη μια ενημερωτική εκστρατεία προαναγγέλλεται… άραγε πάμε για νέο ΣΚΟΙΛ-ΕΛΙΚΙΚΟΥ;

Απάντηση Π. Πέρκα στον Γ. Κεφαλογιάννη: Άλλη μια ενημερωτική εκστρατεία προαναγγέλλεται… άραγε πάμε για νέο ΣΚΟΙΛ-ΕΛΙΚΙΚΟΥ;

“Μέσα στο κλίμα των καιρών ο υφυπουργός Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης προαναγγέλλει τι άλλο… μία ενημερωτική εκστρατεία!! Άραγε πόσο θα μας κοστίσει; Ποιος καλός φίλος θα την αναλάβει; Τι ΣΚΟΙΛ-ΕΛΙΚΙΚΟΥ θα περιέχει;”

«Είναι τουλάχιστον άστοχη η αναφορά του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννη για υποεπένδυση και κακοδιαχείριση του συστήματος αστικών συγκοινωνιών τα τελευταία πέντε χρόνια.

Καλοσύνη του που παραδέχεται διαχρονικά προβλήματα. Εννοεί προφανώς αυτά που αντιμετώπισε ως ένα βαθμό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ όπως η εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματικής, ο διαγωνισμός για στόλο νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η προώθηση Σχεδίων Βιώσιμης Κινητικότητας, η κρατικοποίηση του φαύλου ΟΑΣΘ, η αποκάλυψη κυκλώματος πλαστών εισιτηρίων στο Μετρό, η αναβάθμιση λειτουργίας ΟΑΣΑ και πολλά άλλα.

Αντίθετα η κυβέρνηση της ΝΔ αποφάσισε την παράταση της εκκρεμότητας του υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ, επιλέγοντας ουσιαστικά την επιστροφή στο παρελθόν”, σημειώνει η Π. Πέρκα αναπληρώτρια Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ στην απάντηση της προς τον υφυπουργό Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννη.

Όπως υπογραμμίζει η βουλεύτρια του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης η κυβέρνηση της ΝΔ «Ακύρωσε το διαγωνισμό για την προμήθεια νέων, μη ρυπογόνων λεωφορείων με πρόσχημα ότι δεν υπήρχε πλήρως διασφαλισμένη χρηματοδότηση, τη στιγμή που με την ίδια ακριβώς χρηματοδότηση προγραμματίζεται να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός, έχοντας χάσει 1 χρόνο.

Πάγωσε τις διαδικασίες για τον εκσυγχρονισμό των συρμών της Γραμμής 1 της ΣΤΑΣΥ, πρόγραμμα για το οποίο είχαν δεσμευτεί πόροι στο τρέχον ΕΣΠΑ.

Η ΝΔ δείχνει να εγκαταλείπει τα σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας (ΣΒΑΚ) που εμείς είχαμε προωθήσει σε 180 δήμους. Το σχέδιο για ομιλοποίηση των Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας βρίσκεται στις καλένδες και αγνοείται η τύχη των διαδικασιών επέκτασης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αύξησης των σημείων εξυπηρέτησης των πολιτών.»

Η ίδια επισημαίνει «Όμως χωρίς να χάσει χρόνο έκανε τις «απαραίτητες» μετακινήσεις Γενικών Διευθυντών και προσωπικού στις εταιρίες του Ομίλου ΟΑΣΑ και βεβαίως εν μέσω πανδημίας αύξησε θεαματικά τους μισθούς των διοικήσεων…»

Για να καταλήξει: «Και μια απορία. Σε αυτή τη φάση της πανδημίας κρίνεται υποχρεωτική η χρήση μάσκας στα ΜΜΜ. Στην πρώτη φάση των πιο αυστηρών περιοριστικών μέτρων ήταν περιττή ή μήπως δυσεύρετη;»

TOP